Якщо у вас змінився номер телефону, його обов’язково потрібно оновити в декларації, яку ви уклали з вашим лікарем. Це потрібно для того, щоб на вказаний в декларації номер приходили сповіщення з кодом підтвердження на рецепти, номер електронного направлення, тощо.
Зверніться до лікаря, з яким підписана декларація, з проханням про внесення змін і лікар поновить ваші дані.
Якщо ж доступ до зазначеного в декларації номеру телефону втрачено і немає можливості отримувати на нього СМС з кодом підтвердження і проходити аутентифікацію, змінити номер можна через електронну форму на сайті Національної служби здоров’я України (НСЗУ) в розділі “Громадянам”. Щоб подати запит, потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, дату народження, ідентифікаційний номер, документ, що засвідчує особу, його серію та номер та накласти кваліфікований електронний підпис (отримати його можна в Державній фіскальній службі, казначействі, Приват банку, платних представників електронних довірчих послуг тощо). За запитом пацієнта НСЗУ змінює налаштування і з’являється можливість оновити номер телефону, щоб перевірити статус запиту, використовуйте сервіс “Перевірка стану запиту” на сайті НСЗУ, там необхідно ввести реєстраційний номер запиту. Збережіть його після подання запиту.
Після того, як запит буде виконаний і попередній номер телефону анулюється, зверніться до лікаря, з яким уклали декларацію, і поновіть номер телефону.
Якщо у вас виникли проблеми з отриманням кваліфікованого електронного підпису – запишіться на прийом до лікаря, візьміть з собою необхідні документи (ідентифікаційний номер та документ, що засвідчує особу) та проінформуйте лікаря, про потребу змінити номер телефону за його відсутності.